Noční expresní vlaky Nako kjúko resša 夜行急行列車
Amakusa (jednou denně Kjóto - Kumamoto), klasická souprava denních vozů.
Aso (jednou denně Nagoja - Kumamoto), souprava neznámá, nebyl zdokumentován.
Cukuši (jednou denně Osaka - Hakata), dvojice pantografových jednotek řady 475.
Ničinan (jednou denně Osaka - Mijazaki a Osaka - Mijakonódžó), "Burú torrein" modrý vlak.Vozy k sezení první (green class) i druhé (ordinary class). V průběhu roku odebrán z řazení jídelní vůz.
Ondo (jednou denně Osaka - Kure - Šimonoseki a Kjóto - Kure - Hirošima) klasická souprava vozů k sezení.
Saikai (jednou denně Osaka - Sasebo), klasická souprava tvořená většinou lůžkovými vozy (typu A a B) doplněná vozy k sezení.
Sakuradžima (jednou denně Tokio - Kagošima Čuó po Kagošima main line a zpět): klasická souprava denních vozů. Zadní část vlaku pokračovala z Kokury jako expres "Takačino" po Nippó main line do Kagošimy Čuó (tratě Nippó a Kagošima uzavírají smyčku).
Při zvýšené přepravní poptávce (svátky, prázdniny apod.) byly zaváděny další vlaky:
Amakusa (Šin Osaka - Kumamoto) viz výše
Amami (Nagoja - Kagošima Čuo), klasická souprava vozů k sezení.
Beppu (Osaka - Oita jednou denně + dvakrát denně spojen s expresem Amakusa a pokračoval samostatně v trase Kokura - Oita ) klasická souprava.
Dannoura (Osaka - Šimonoseki), neznámá souprava
Jakušima (Kjóto - Kagošima Čuó a Osaka - Kagošima Čuó), neznámá souprava
Kumamoto (Nagoja - Jacuširo), neznámá souprava
Ničinan (Osaka - Mijazaki) viz výše
Ondo (Osaka - Kure - Šimonoseki) viz výše
Saikai (Šin Osaka - Tosu spojen s expresem Jakušima a dále pokračoval do Saseba), viz výše.
Sasebo (Okajama - Sasebo), neznámá souprava